Lucruri pentru copii

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Căutați - Cherchez - Search

Translate

luni, 10 august 2009

Treizeci de motive de râs

Nu știu dacă ați mai auzit aceste reflecții umoristice, dar vi le afișez, ca să vă binedispuneți. Nu sunt eu autorul și nici nu știu cine este, că altfel vi l-aș dezvălui. Multe din ele contrazic ziceri deja clișeizate și din asta provine umorul, comicul, din răsturnarea unei imagini anchilozate.

1. Este bine să laşi băutura, însă rău este să uiţi unde ai lăsat-o..
2. Banii nu fac fericirea pentru cine o cumpără gata făcută.
3. Inteligenţa mă urmăreşte..., dar eu sunt mai rapid.
4. Fugi de tentaţii...dar încet să te poată ajunge.
5. Există o lume mai bună..., dar este foarte scumpă.
6. A studia înseamnă a te îndoi de inteligenţa colegului de birou.
7. Munca nu a omorât niciodată pe nimeni, dar de ce să rişti?
8. Alcoolul omoară încet, încet; nu contează, nu mă grăbesc.
9. Există două cuvinte care îţi deschid multe uşi. "trage" şi.."împinge"!
10. Viaţa e aşa de tragică: azi eşti aici, mâine iarăşi.
11. Poate că banii vorbesc, dar cu auzul nu stau prea bine, pentru că
niciodată nu vin când îi chem.
12. Trăieşte fiecare zi ca şi cum ar fi ultima. Apoi, într-o zi, aşa se va
şi întâmpla.
13. Viaţa mea e ca un film care nu are distribuţia prea reuşită. Şi nu îi
înţeleg nici acţiunea.
14. Femeile sunt ca medaliile olimpice: trebuie să lupţi pentru ele, apoi
îţi atârnă de gât o viaţă întreagă.
15. Timpul vindecă orice, însă nu e un bun chirurg plastician.
16. După ce te căsătoreşti, vei afla ce e fericirea. Numai că va fi prea
târziu.
17. Un semn sigur că ai îmbătrânit este că lumânările de pe tort costă mai
mult decât tortul.
18. Poţi învăţa o pisică să facă orice vrea ea.
19. Foarte mulţi oameni îşi petrec viaţa culcându-se când nu le e somn şi
trezindu-se când încă le este.
20. Mult mai mulţi bărbaţi şi-ar părăsi nevestele, dacă ar şti să îşi facă
bagajele.
21. Nu e destul să fii tu norocos, trebuie ca ceilalţi să nu fie.
22. Nu contează dacă eşti sărac sau bogat. Contează să ai bani!
23. Dacă ti-e foame - mănâncă sare: o să îţi fie sete!
24. Stresul înseamnă să te trezeşti urlând, apoi îţi dai seama că nu
dormeai.
25. Nu mă duce pe mine în ispită, găsesc drumul singur.
26. Dacă ajuţi pe cineva, ai să vezi că îşi va aminti de tine şi data
viitoare când va avea nevoie de ajutor.
27. Dumnezeu a creat lumea din nimic. Nimicul se mai vede pe ici-colo.
28. Vacanţa de vară este perioada când părinţii îşi dau seama că profesorii
nu sunt plătiţi suficient de bine.
29. Orice bărbat are nevoie de o femeie, fiindcă sunt o grămada de lucruri,
pentru care nu poţi să faci guvernul vinovat.
30. Fiecare al cincelea om e chinez. Şi noi suntem cinci în familie, deci
cineva e chinez. Poate tata sau mama, poate frate-meu mai mare Costel, sau
frate-meu mai mic Ho-Xiao-Pen. Eu cred că-i Costel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spuneți-mi părerea voastră

Professional nets -linkedin

Schimb de bannere

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

DE- ALE LUANEI, nu doar ale Anei

Chat with me

BestJobs RSS

Rețea profesională