Lucruri pentru copii

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Căutați - Cherchez - Search

Translate

miercuri, 19 august 2009

Priviti-l si amintiti-vi-l: Nic Vujicic - un erou sau un clovn?

Personal, am rămas fără grai, când am văzut acest filmuleț video, și n-am putut decât să plâng cu lacrimi de sare, amare-amare...M-am înroșit, m-am îngălbenit, m-am înverzit, exact ca fetele din public. Am simțit mai multe goluri în stomac și mă întrebam dacă nu e cumva vreun truc murdar. Până la urmă, scepticismul meu a trebuit să se predea în fața evidenței. Uitați-vă, priviți-l și veți fi surprinși de ceea ce poate face omul.OMUL. M-a facut să mă simt mică, furnică, pe lângă el. ȘI SĂ MĂ GÂNDESC CĂ SUNTEM FERICIȚI FĂRĂ SĂ NE DĂM SEAMA.

2 comentarii:

  1. Of, Luana!...Abia acest om are braţe si picioare...Noi suntem cei invalizi :(
    Chiar nu ştim să fim fericiţi...
    Mulţumesc pentru acest moment de meditaţie profundă...

    RăspundețiȘtergere
  2. Vroiam doar să faceți niște comparații. Intre două viziuni, două limbaje. Ma gândesc ce te-ar putea scoate din albie...

    RăspundețiȘtergere

Spuneți-mi părerea voastră

Professional nets -linkedin

Schimb de bannere

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

DE- ALE LUANEI, nu doar ale Anei

Chat with me

BestJobs RSS

Rețea profesională